| | SW technika + časové paradoxy. | |
|
|
| Autor | Zpráva |
|---|
Darth Assmondeus Sithský lord

Poeet p?íspivku: 2653 Age: 19 Registration date: 14. 03. 08
 | Předmět: SW technika + časové paradoxy. Tue Apr 01 2008, 15:07 | |
| Není tu topic o technice tak jsem ho založil. Jakou techniku jaké strany máte nejraději? Já musím říct že ačkoli jsem Imperiál tak Imperiální technika v době Palpatinovského Impéria se mi nelíbila. Nepřišla mi totiž nijak moderní. Ono je to ten paradox. Republiková technika byla vymyšlená později než Imperiální tudíž v roce kdy Lucas točil 1. SW tak byla technika Impéria uzpůsobena tehdejšímu pohledu. Takže bylo jasné že republika z nové trologie bude mít techniku lepší. Stačí pohled: Republika=krásně tvarované a moderní lodě jejich interiéry a pozemní technika. Impérium=nevzhledné a strohé kusy plechu jejichž interiéry vypadaly jako počítače z roku 1950. Jinak co se týče techniky jako takové tak nejraději mám techniku CIS a Mandalorianů. Také se mi líbí lodě lovců odměn jako Jangův Slave 1 nebo ta loď Zam ( jméno nevim ). Tak co vy? |
|
 | |
Potan von Kell Supreme Commander

Poeet p?íspivku: 20993 Age: 19 Vyznamenání: HZSSA Registration date: 31. 01. 08
 | Předmět: Re: SW technika + časové paradoxy. Tue Apr 01 2008, 15:09 | |
| Mandaloriánskej Basilisk war droid je nejlepší přepravní prostředek kterej znám. |
|
 | |
atat Sithský lord

Poeet p?íspivku: 722 Registration date: 05. 02. 08
 | Předmět: Re: SW technika + časové paradoxy. Tue Apr 01 2008, 15:59 | |
| Mě se lídili klonský vozidla: Laat/i, arc-170, at-ap atd. |
|
 | |
Stopa High Jedi General

Poeet p?íspivku: 650 Age: 18 Registration date: 04. 02. 08
 | Předmět: Re: SW technika + časové paradoxy. Tue Apr 01 2008, 16:44 | |